17 תשובות
אייפון שמונה פלוס, לא רוצה לקנות אחד חדש.
אייפון אקס אס מקס,ורוצה לתקן את המסך שלו כי הוא שבור ולא לקנות חדש כי זה כייפון ממה טוב
iphone xs לא נראלי שאחליף בקרוב
גלקסי a9, ולא רוצה פלאפון אחר בינתיים.
galaxy a8
הוא אחלה פלאפון
אבל הnote10 נראה אחלה ממש
הוא אחלה פלאפון
אבל הnote10 נראה אחלה ממש
אייפון שש אס ואני רוצה אייפון איקס או איקס אר
גאלקסי j6 עוברת עוד מעט לאייפון 8+ או לxr
אייפון 7+, באלי את ה11
שיומי a2, עובד טוב, למה שאני ארצה לקנות חדש
one plus 6 לא רוצה לקנות חדש
גלקסי a8 וכרגע הוא עובד טוב אז לא נראה לי שיש לי למה להחליף
אבל אם הייתי מחליפה הייתי כנראה מחליפה לגלקסי חדש יותר או שבכלל למשהו אחר ^^
אבל אם הייתי מחליפה הייתי כנראה מחליפה לגלקסי חדש יותר או שבכלל למשהו אחר ^^
אייפון 8 פלוס הייתי רוצה את האייפון max
k20, משעמם לי אז בא לי את הs10
iphone xs
לא רוצה להחליף וגם אין לי סיבה. <:
לא רוצה להחליף וגם אין לי סיבה. <:
איכ למה לך
זה טלפון כבד וענקי (עבה) מאוד
זה טלפון כבד וענקי (עבה) מאוד
אייפון שבע,רוצה לקנות אייפון שמונה פלוס
יש לי גלאקסי j7 פרו
אני הולכת לקבל ליום הולדת את הגלאקסי a80
אני הולכת לקבל ליום הולדת את הגלאקסי a80