7 תשובות
מה הבעיה? תשלחי
אתמול בצהריים שלחתי הודעה למחנכת שלי, היא ענתה והפנתה אותי לעזרה.. למה לא? תשלחי
תשלחי מחר בסביבות שבע וחצי, אחרי צאת שבת שתראה שאת מכבדת אותה, פשוט תמתיני
לדעתי כדאי לך לחכות, פחות טוב להפריע לאנשים בשישי, היא עכשיו אמורה להיות עם המשפחה שלה
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
אם כבר באמת לדעתי כדאי לך אחרי צאת השבת מחר כמו שאנונימי12038 אמר
שואל השאלה:
אני כבר לא אשלח במוצאש כי כל הקטע זה שלא רציתי לחכות עד ראשון אבל אם אחכה עד מוצאש כבר עדיף לי לחכות עד ראשון וזהו
אבל תודה בכל זאת (:
אני כבר לא אשלח במוצאש כי כל הקטע זה שלא רציתי לחכות עד ראשון אבל אם אחכה עד מוצאש כבר עדיף לי לחכות עד ראשון וזהו
אבל תודה בכל זאת (:
אנונימית
באותו הנושא: