6 תשובות
חכי למוצש
חכי למוצש לדעתי. עזבי את זה שזה שבת אפילו, בדרכ למורים יותר נוח כשכותבים להם בערב, כי לרוב הם עסוקים ביום ובערב הם עוברים על ההודעות. המורה שלי למתמטיקה נגיד אמרה את זה.
תחכי למוצש אבל שלא יהיה מאוחר
לדעתי תחכי אבל אם זה דחוף אז תרשמי היי זאת בלה בלה בלה מתנצלת מראש להפריע לך בשבת אבל זו שאלה דחופה...
וקחי בחשבון שיש מצב שהיא לא תענה
וקחי בחשבון שיש מצב שהיא לא תענה
חכי למוצש
זה יום חופשי
זה יום חופשי
לא. חכי למוצ"ש. אם זה ממש ממש ממש דחוף תפתחי בזה שאת מצטערת שאת מפריעה אבל זה לא סובל דיחוי ואז תכתבי את מה שאת צריכה
באותו הנושא: