13 תשובות
לא.
יש דברים כל שהם שבנות צריכות זכויות יותר מגברים , וכך גם להפך
לדוגמא:
לבנות יש זכות לא לעשות גלאח ולא להסתפר בצבא , בנים חייבים
בנים לא צריכים חופשת הריון , אישה צריכה
ברור
מה הקשר?^^
אין בזה עניין של שוייון
גברים לא חייבים חופשת היריון מהסיבה שהם לא מניקים אבל זה גם חשוב להתפתחות הנפשית של הילד שהאבא יהיה חלק פעיל בגידול שלו
לא, לא הייתי רוצה שהיה שיוון מגדרי.
אבל שיוון זכויות כן שני המינים הם בני אדם סך הכל.
לא
זה כמו להגיד שאין שוויון כי הנשים יולדות וגברים לא
או כי גברים נלחמים בקרבי ובנות לא
הם הא^
אנ י יודעת שיש נשים בקרבי אבל תכלס עם תהיה מלחמה
נשים לא ילחמו אז מבחינתי זה לא נקרא קרבי
כן
שיוויון חברתי כל עוד השוני לא רלוונטי, כן, ובין כה וכה אין הרבה מקרים שהוא רלוונטי
כמובן..
אנונימית