8 תשובות
שואל השאלה:
הכוונה שלי היא לשים עליהם משהו שהכדור לא יכול לעבור דרכו
יש מקומות בגוף שהיא אפשר פשוט להשים שם והצבא באמת עובד על זה
יש עכשיו הוצאיו וסט טקטי לאט לאט מחניסים אותו זה לוקח קצאת זמן
אפוד מגן זה לא קל זה די כבד ולא כיף להסתובב עם זה כל היום, במיוחד בקיץ..
אם הם יביאו לכל חיי עכשיו הם גם יפסידו מלא כסף וגם אף אחד לא ילך עם זה כי זה כבדד ברמות
יש אפוד מגן
לחיילים בשמירות או איזורים מסוכנים יש אפוד.
אין סיבה לשים לחייל שעובד בקריה וחוזר הביתה אחרי 6 שעות
וגם אפוד מגן לא מגן מאה אחוז.. עדיין יכולים להרג
אנונימית
אפוד מגן לא מגן במאה אחוז
אפוד לא באמת מגן..אלה מגן מזערי..לדעתי הצבא מוכרח להתקדם..