3 תשובות
סוויטץ, לי יש מאוד ממליצה
זה ממש תלוי באם את מתחברת למשחקים האקסקלוסיבים של נינטנדו, כי אם לא אז באמת שאין לך מה לחפש עם הקונסולה הזאת, מניסיון, חוץ מאנימל קרוסינג אני לא סובלת את האקסקלוסיבים שלהם אז באמת שבשבילי זה היה בזבוז כסף

ואם סוויץ רגיל או לייט: זה תלוי
אם את מתכוונת לחבר את הסוויץ לטלוויזיה או למוניטור באמצעות הדוק, או שאת מתכוונת רק לשחק עם זה מחוץ לבית וכאלה, כי הלייט הוא פשוט יותר קטן ונייד מהרגיל, יותר נוח ופחות מסורבל לקחת אותו איתך on the go
סוויטץ לאח שלי יש את הקודם אני פחות מת עליו אבל הוא מאוד טוב