6 תשובות
זבל של קונסולה לא נוחה עדיף לקנות פלייסטיישן 4 אלף שקל
תלוי מה אתה מחפש בקונסולה אם אתה מחפש איכות ומשחקיות טובה לך על הפלייסטיישן 4 יש שם הרבה מאוד משחקים והפלוס דיי שווה אם אתה מחפש קונסולה ניידת שגם אתה יכול להציג על מסך גדול וכל מיני משחקים אקסקלוסיבים לסוויץ' לך על הסוויץ' ואם אתה סתם רוצה קונסולה ביתית שגם כן שווה כמו הפלייסטיישן 4 לך על האקסבוקס וואן ועל הגיימפאס אבל אתה בעיקר רוצב משחקיות ואיכות לך על הפלייסטיישן 4
כמו שאמרו לפני, תלוי מה את מחפשת.
אם את מחפשת קונסולה ניידת ואוהבת את המשחקים של הסוויץ', לכי על סוויץ'.
אם את מעדיפה משחקי אונליין, לכי על xbox.
אם את מעדיפה משחקי סינגל שלא של נינטנדו, לכי על פלייסטיישן.
מה הקשר למשחקי סינגל בכל הפלטפורמות יש אונליין שאותו צאיך לקנות
פשוט בסוויץ' זה הניידות בפלייסטיישן זה האיכות והביצועים ובאקסבוקס אני לא כזה בטוח
^מה הקשר משחקי סינגל?
הסיבה מספר אחת לקנות פלייסטיישן זה המשחקים הבלעדיים שלהם, שהם משחקי הסינגל הטובים בשוק.
למי שלא רוצה סוויץ', ומעדיף אונליין על סינגל, עדיף כבר אקסבוקס בגלל גיימפאס שנותן מלא משחקי אונליין בכלום מחיר יחד עם האונליין עצמו.
כן כלכך כדאי לך זה הכי שווה יש לי כבר כמה שנים וזה עובד מעולה כלכך כדאי לך יש שם את המשחקים הכי שווים, וזה מאוד מאוד מאוד איכותי