13 תשובות
כן
כל האחים שלי, ואבא שלי.
עם המשפחה המורחבת אני לא בקשר בכלל
כל האחים שלי, ואבא שלי.
עם המשפחה המורחבת אני לא בקשר בכלל
לפעמים דברים שפחות מוצא חן בעיניי אבל אני מנסה כמה שיותר להיות במצב טוב אם המשפחה.
שואל השאלה:
אוי גם אני שונאת את דודה שלי מצעד אמא
אוי גם אני שונאת את דודה שלי מצעד אמא
אנונימית
אבא
אנונימית
את אחותי אבל רק לפעמים
וגם על דודה אחת שלי ושני הילדים שלה אני לא מתה
וגם על דודה אחת שלי ושני הילדים שלה אני לא מתה
סבתא
אנונימי
כן, את חצי מהדודות שלי
מצד האמא
אנונימי
בעיקרון לא מתה על אף אחד חוץ מאמא שלי ודודה שלי
את סבא מצד אבא אני לא מחבבת בלשון המעטה.
כן אחותי
כן, את כולם
חוץ מסבא וסבתא והדודים
חוץ מסבא וסבתא והדודים
אנונימי
באותו הנושא: