17 תשובות
שונא הכל
שונא הכל כמעט חוץ מהאופישלי
שואל השאלה:
למה ככה
למה ככה
אנונימית
הכל
אני שונאת כל חלק בגוף שלי
כל חלק מהפנים שלי
הדבר היחידי שעוד משאיר אותי אני זה האופי.
אם הייתי יכולה, הייתי משנה כל דבר בי
אני שונאת כל חלק בגוף שלי
כל חלק מהפנים שלי
הדבר היחידי שעוד משאיר אותי אני זה האופי.
אם הייתי יכולה, הייתי משנה כל דבר בי
באנה אני לא שונאת אצלי כלום חחח אולי טיפה את האף
שונאת אף והייתי רוצה תחת יפה יותר
אנונימית
אני שונאת את העיניים שלי
אני הייתי רוצה לרזות טיפה יותר אבל חוץ מזה.. כלום
הייתי מחליפה אף ואת זה שיש לי לחיים שמנות למרות שירדתי מלא במשקל :/ והייתי רוצה תחת יותר גדול
אף, בא לי צבע עור הרבה יותר בהיר(ועל הדרך יהיו לי גם תשפתיים הוורודותת שלהם)(אניתימני) וזה רק לגבי החיצוניות(אמרתי דברים שתלויים בי)
לא שונאת
אבל הייתי רוצה לחזק את הבטן למטרות בריאותיות
אבל הייתי רוצה לחזק את הבטן למטרות בריאותיות
שואל הזאלה שאלת למה ככה?כי זה מה שמרגיש
שואל השאלה:
כי אני חושבת שלפחות משהו אחד אתם צריכים לאהוב בעצמכם, כמובן שאני מקווה שאתם אוהבים הכל בעצמכם אבל אם לא אז לפחות משהו אחד.
כי אני חושבת שלפחות משהו אחד אתם צריכים לאהוב בעצמכם, כמובן שאני מקווה שאתם אוהבים הכל בעצמכם אבל אם לא אז לפחות משהו אחד.
אנונימית
חח מה לעשות
עכשיו זה השלב שתהפכו תרצון למציאות ;)
סומך על כולכם ;)
סומך על כולכם ;)
רוצה להיות רזה יותר. אני גם ככה בקושי אוכלת אבל בגנים יש לי נטייה לשמר שומן אז אני רגילה כזאת וממש הייתי רוצה להיות רזה :)
כלום אני מושלם
אנונימי
באותו הנושא: