5 תשובות
קודם כל להפסיק להזמין אותה הביתה
דבר שני להושיב אותה לשיחה לדבר על מה מפריע
דבר שני להושיב אותה לשיחה לדבר על מה מפריע
לדבר איתה ברצינות פעם אחרונה, אם לא עובד עדיף לשחרר. חברויות זה בחירה וחבל שתהיי עם אנשים שלא עושים לך טוב רוב הזמן
להסביר לה מה שלא נוח לך ולדבר איתה על זה פתוח
אתן זוג בעיקרון או מה ?
שואל השאלה:
לא רק חברות
לא רק חברות
אנונימית
באותו הנושא: