9 תשובות
זה בשוגג וגם שלוש שעות זה החמרה. הכל טוב
^שלוש שעות זה לא החמרה, זה תלוי במנהג של הבן אדם.
קורה בשוגג לפעמים, לנסות להתרכז יותר ולא לשכוח.
בשוגג
הכל בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
וואי לא
אנונימית
הכל בסדר, זה קורה זה כבר קרה ואין דרך לשנות את זה, יש אנשים שמאמינים שאם אוכלים פרוסת לחם זה כאילו עושה את זה יותר טוב, מנקה את החטא הזה כביכול.
זה בשוגג, תשטפי את הפה ותשתי מים.
הכל בסדר
הכל בסדר.
שלוש שעות זה המינימום^^
אבל הכל טוב אם לא שמת לב אז זה בטעות והכל בסדר פשוט לשים לב יותר זה הכל
לא נורא התבלבלת קורה
תקחי על עצמך לשים לב בפעמים הבאות