3 תשובות
כן הגיוני, כשמתאפקים הרבה כואבת הבטן אל תדאגי זה יעבור :)
כן, גרמת לעצמך נזק בכליות. כרגע תשתי מים ותנוחי ואם זה ממשיך גם מחר אז לפנות לרופא. תרגישי טוב 3>
הגיוני
באותו הנושא: