4 תשובות
כן
שואל השאלה:
אני אוהבת את הסנטר, דיברתי על הכנס
אני אוהבת את הסנטר, דיברתי על הכנס
אנונימית
לא שווה לבוא לשם
כן
אנונימית
באותו הנושא: