7 תשובות
פשוט להצטרף לחבורות
גם לי אין חברים שזורמים בכלל, אני אלך לבד מתישהו
קרה לי ולא הלכתי
אנונימית
באתי לשם רק פעם אחד וראיתי בפעם הראשונה (במציאות ולא בתמונה) מישהי עושה קוספלי והיא עשתה לבד ורציתי פשוט למחוא לה כפיים אבל לא עשיתי את זה כי זה כנראה היה מוזר כי זה קורה שם הרבה אז כן אין בעיה ללכת לבד
אנונימי
כן, אין בעיה ללכת לבד (גם אני באה עם קוספליי)
ראיתי שהיו מלא בכנסים שהלכו לבד, הם פשוט זורמים עם אנשים ואז מצטרפים לחבורות שם
אל תדאג/י בנוגע לזה, אם תסתובב/י בקוספליי בסנטר האנשים הנכונים ימצאו אותך כבר :)
באותו הנושא: