7 תשובות
פשוט להצטרף לחבורות
אל תדאג/י בנוגע לזה, אם תסתובב/י בקוספליי בסנטר האנשים הנכונים ימצאו אותך כבר :)
באתי לשם רק פעם אחד וראיתי בפעם הראשונה (במציאות ולא בתמונה) מישהי עושה קוספלי והיא עשתה לבד ורציתי פשוט למחוא לה כפיים אבל לא עשיתי את זה כי זה כנראה היה מוזר כי זה קורה שם הרבה אז כן אין בעיה ללכת לבד
אנונימי
כן, אין בעיה ללכת לבד (גם אני באה עם קוספליי)
גם לי אין חברים שזורמים בכלל, אני אלך לבד מתישהו
קרה לי ולא הלכתי
אנונימית
ראיתי שהיו מלא בכנסים שהלכו לבד, הם פשוט זורמים עם אנשים ואז מצטרפים לחבורות שם
באותו הנושא: