4 תשובות
וואי מזדהה
זה פשוט מקום לבזבוז כסף אפשר לקנות גלידה ולאכול בבית לא חייב קניון..
מלא אנשים ועכשיו מוקד לפיגועים
זה פשוט מקום לבזבוז כסף אפשר לקנות גלידה ולאכול בבית לא חייב קניון..
מלא אנשים ועכשיו מוקד לפיגועים
כן
זה לא בושה
ללכת לקניון זה לא תמיד כזה כיף
הרבה רעש וזיוני שכל
ללכת לקניון זה לא תמיד כזה כיף
הרבה רעש וזיוני שכל
בחול המועד? כן אני כל כך מסכימה איתך!!
באמת שכבר אין לי כוח ללכת לקניון וכאלה, אני מעדיפה לראות סדרות וסרטים בבית.
באמת שכבר אין לי כוח ללכת לקניון וכאלה, אני מעדיפה לראות סדרות וסרטים בבית.