4 תשובות
כמעט תמיד,ברוב המוחלט של המקרים - התערבות של המורה זה נכשל.
זה נקרא הפקעת שליטה.
אם הטסטר התערב זה אומר שהוא מנע תאונה או עבירה על החוק, שהנהג הנבחן בעצמו לא עשה ולכן זה נכשל
זה נקרא הפקעת שליטה.
אם הטסטר התערב זה אומר שהוא מנע תאונה או עבירה על החוק, שהנהג הנבחן בעצמו לא עשה ולכן זה נכשל
אממ לרוב אם הטסטר ממש נחמד באותו היום אז עם הוא נגע פעם אחת במשהו אז הוא יוכל להעביר אותך אבל אם זה לרוב נגיעה במשהו מובילה להכשלה...
רוב הסיכויים שכשהטסטר מתערב , זה נכשל .
שמתערבים זה נכשל
באותו הנושא: