5 תשובות
אז תלך רגיל לדעתי
כן תלך. זה בסדר היא כבר הבריאה
שואל השאלה:
אני מניח שאם היא הייתה מרגישה רע היא לא הייתה אומרת לי לבוא..
היא לא ילדה בת 20 , היא בחורה אחראית
אנונימי
תשאל אותה חח מאיפה אנחנו יודעים
כל אחד לוקח לו סמן אחר