4 תשובות
אניי זה נשמע מגניב !
וואי מחכה לזה
שואל השאלה:
^כן, אני בבית ומשעמם ליי (עדיין עדיף על בית ספר, אצלי יום פורים היה אתמול)
^כן, אני בבית ומשעמם ליי (עדיין עדיף על בית ספר, אצלי יום פורים היה אתמול)
אנונימי
זה יצא כבר, וזה שיר מדהים!! אני רציתי להזמין את האלבום אבל אין לי מספיק כסף בשביל לקנות עוד אחד כי קניתי בפברואר :/
באותו הנושא: