8 תשובות
זה האהוב עלי
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
זה מדהיםם סלאש אגדה
זה מדהיםם סלאש אגדה
fear of the dark-iron meidan
זה מטאל אבל הסולו מטורף פשוט
אם תצליח לנגן יחשבו אתה מנגן שנים
זה מטאל אבל הסולו מטורף פשוט
אם תצליח לנגן יחשבו אתה מנגן שנים
אנונימית
bohemian raphsody זה דיי קצר אבל עדיין
וsweet child o mine של גאנז אולי
וsweet child o mine של גאנז אולי
מחזק את מי שמעליי
^^ fear of the dark לא סולו כזה קשה בכלל
ברוק בכללי קשה למצוא סולואים מטורפים, כי הסגנון לא כל כך דורש את זה
(קשה/מטורף לא בהכרח שווה לטוב, כן? סולו טוב זה סולו שתואם את השיר. גם סולואים של גרין דיי לדעתי מצויינים ואלו סולואים בסיסיים ממש)
בהנחה שאת/ה רוצה לנגן משהו בכיוון סטנדרטי, אני אמליץ על master of puppets כי זה הסולו הראשון שלמדתי בכיוון סטנדרטי
through the fire and flames חחח בהצלחה
sultans of swing - סולו מדהים, באמת.
you give love a bad name אם יש לך וואמי
eruption גם לוואמי
וfreebird סתם לכיף כי זה 5 דקות של בנדים וזה גורם לך להרגיש מגניב
ברוק בכללי קשה למצוא סולואים מטורפים, כי הסגנון לא כל כך דורש את זה
(קשה/מטורף לא בהכרח שווה לטוב, כן? סולו טוב זה סולו שתואם את השיר. גם סולואים של גרין דיי לדעתי מצויינים ואלו סולואים בסיסיים ממש)
בהנחה שאת/ה רוצה לנגן משהו בכיוון סטנדרטי, אני אמליץ על master of puppets כי זה הסולו הראשון שלמדתי בכיוון סטנדרטי
through the fire and flames חחח בהצלחה
sultans of swing - סולו מדהים, באמת.
you give love a bad name אם יש לך וואמי
eruption גם לוואמי
וfreebird סתם לכיף כי זה 5 דקות של בנדים וזה גורם לך להרגיש מגניב
שואל השאלה:
תודהה!!!
תודהה!!!
stevie ray vaughan - lenny
https://youtu.be/heukbe4mxpe
https://youtu.be/heukbe4mxpe
באותו הנושא: