8 תשובות
זה האהוב עלי
שואל השאלה:
זה מדהיםם סלאש אגדה
fear of the dark-iron meidan
זה מטאל אבל הסולו מטורף פשוט
אם תצליח לנגן יחשבו אתה מנגן שנים
אנונימית
bohemian raphsody זה דיי קצר אבל עדיין
וsweet child o mine של גאנז אולי
מחזק את מי שמעליי
^^ fear of the dark לא סולו כזה קשה בכלל
ברוק בכללי קשה למצוא סולואים מטורפים, כי הסגנון לא כל כך דורש את זה
(קשה/מטורף לא בהכרח שווה לטוב, כן? סולו טוב זה סולו שתואם את השיר. גם סולואים של גרין דיי לדעתי מצויינים ואלו סולואים בסיסיים ממש)

בהנחה שאת/ה רוצה לנגן משהו בכיוון סטנדרטי, אני אמליץ על master of puppets כי זה הסולו הראשון שלמדתי בכיוון סטנדרטי

through the fire and flames חחח בהצלחה

sultans of swing - סולו מדהים, באמת.

you give love a bad name אם יש לך וואמי

eruption גם לוואמי

וfreebird סתם לכיף כי זה 5 דקות של בנדים וזה גורם לך להרגיש מגניב
שואל השאלה:
תודהה!!!
stevie ray vaughan - lenny
https://youtu.be/heukbe4mxpe