8 תשובות
לא כדאי
את יודעת שבכל מסגרת זה ככה כן?
אוניברסיטה עבודה
אנונימי
שואל השאלה:
אתם לא יכולים רק להגיד לא כדאי וזהו
אנונימית
אל תוותרי, בסוף הכול יחלוף ותהיי לעצמך בחיים האמיתיים
לא כדאי!! את תתחרטי על זה שלא יהיה לך תעודת בגרות, תורידי הוליך מ5 יחדות ל4
שואל השאלה:
היחידות זה ממש לא העניין.
זו כן הרמה שלי, אני כן ברמה גבוהה ואני כן מתאימה לזה.
העניין פה הוא המסגרת של משרד החינוך, הם באמת באמת הורסים לי את החיים וזה ממש לא אמור להיות ככה. בית ספר צריך לעזור לתלמידים לא להקשות עליהם. אם תביאו לי ללמוד לבד ותתנו לי בחינת בגרות אני בשניה עוברת
אנונימית
לדעתי , כן.
לכי תהני