8 תשובות
תקשיבי אני לגמרי מסכים איתך שהבית ספר זו מסגרת שלא מתאימה לכל אחד והיא מחפשת בנו רק דבר אחד ציונים ובגרות
טכנית ניתן לומר שמי שלא מסיים בית ספר יסבול מזה בעתיד בגלל חוסר תעודת בגרות
וזה דבר שצריך לקחת בחשבון
לצערי אנשים חושבים שלמי שאין בגרות הוא טיפש ואני בספק אם תצלחי ככה לחיות בחיים (החברה לא מקבלת את זה לצערי)
אבל השורה התחתונה היא שאם את מרגישה שהמערכת הזאת משפיע עלייך מאוד לא טוב אז כן לדעתי עדייף להפסיק רק לקחת בחשבון את ההשלכות של מעשה זה
טכנית ניתן לומר שמי שלא מסיים בית ספר יסבול מזה בעתיד בגלל חוסר תעודת בגרות
וזה דבר שצריך לקחת בחשבון
לצערי אנשים חושבים שלמי שאין בגרות הוא טיפש ואני בספק אם תצלחי ככה לחיות בחיים (החברה לא מקבלת את זה לצערי)
אבל השורה התחתונה היא שאם את מרגישה שהמערכת הזאת משפיע עלייך מאוד לא טוב אז כן לדעתי עדייף להפסיק רק לקחת בחשבון את ההשלכות של מעשה זה
את תתחרטי על זה בעתיד נקודה אני בת 21 סיימתי צבא אני יכולה להגיד לך שלכל עבודה שאת רוצה להתקבל צריך תעודת בגרות כן כן גם למשחק וגם אם לא לא בטוח שיילך לך במשחק ושירה ואת תרצי ללכת על אופציה ב של מציאת עבודה ולא תצאי בלי תעודת בגרות יש מיליון אנשים שמחפשים רק להיות זמרים ושחקנים כמו חול רק טיפה מהם באמת
מצליחים
מצליחים
אומרת לך אמיתי
אם תשקיעי יהיה לך קל ותעברי במצוינות את כל הבגרויות ותהיי גאה בעצמך. אחותי הייתה במצב הרבה יותר גרוע ממך. תאמיני לי והיא הלכה לפסיכולוגית ועדיין הולכת אבל מצבה השתפר בהרבה והיא לא וויתרה לעצמה וכל הציונים שלה מאה. וכמובן שהיא גם קיבלה תמיכה ועידוד מהצד אבל את צריכה להבין דבר כזה, עוד מעט את נכנסת לחיים האמיתיים והם הרבה יותר קשים ממה שאת חושבת אז בבקשה אל תוותרי לעצמך. אני מאמינה בך באמת 3>
אם תשקיעי יהיה לך קל ותעברי במצוינות את כל הבגרויות ותהיי גאה בעצמך. אחותי הייתה במצב הרבה יותר גרוע ממך. תאמיני לי והיא הלכה לפסיכולוגית ועדיין הולכת אבל מצבה השתפר בהרבה והיא לא וויתרה לעצמה וכל הציונים שלה מאה. וכמובן שהיא גם קיבלה תמיכה ועידוד מהצד אבל את צריכה להבין דבר כזה, עוד מעט את נכנסת לחיים האמיתיים והם הרבה יותר קשים ממה שאת חושבת אז בבקשה אל תוותרי לעצמך. אני מאמינה בך באמת 3>
אנונימית
אחי הגדול גם נשר מהלימודים כדי לנסות להצליח בתעשיית הקולנוע והוא התחרט
הוא רב עם ההורים המון ובסוף הם זרקו אותו מהבית
הוא לא הצליח להסתדר לבד כי לא היה לו בגרות
אני מציע לך לחכות לזמן שאחרי בית ספר, לנסות להתפתח בזמן הצבא בתיאטרון צה"ל או ביחידות הסרטה, לקבל כישורים ואז לנסות את מזלך ואפילו לעשות תואר בקולנוע באוניברסיטה
הוא רב עם ההורים המון ובסוף הם זרקו אותו מהבית
הוא לא הצליח להסתדר לבד כי לא היה לו בגרות
אני מציע לך לחכות לזמן שאחרי בית ספר, לנסות להתפתח בזמן הצבא בתיאטרון צה"ל או ביחידות הסרטה, לקבל כישורים ואז לנסות את מזלך ואפילו לעשות תואר בקולנוע באוניברסיטה
אנונימי
אני יכולה להגיד לך משהו , שום דבר לא שווה את הבריאות הנפשית שלך .
גם לא תעודת בגרות שהיא בעצם עלון שכתוב את השם שלך ומקצועות עם ציונים אבל ,
אל תעשי לעצמך הנחות , אני חושבת שלכל דבר כן יש עמו השלכות אם לא תעשי משהו בסיסי כמו תעודת בגרות זה עלול לפחות פעם 1 לחסום לך דרך לעבודה שתרצי בחיים .. וחבל , זה קשה אני מבינה , זה באמת ממש לא קל . בתור תלמידה ששנאה לימודים בטירוף !! יא יב שלי היה זעזוע . אבל תאמיני לי לא סתם את למדת עד הלום 12 שנה , אל תוותרי לעצמך ..
גם לא תעודת בגרות שהיא בעצם עלון שכתוב את השם שלך ומקצועות עם ציונים אבל ,
אל תעשי לעצמך הנחות , אני חושבת שלכל דבר כן יש עמו השלכות אם לא תעשי משהו בסיסי כמו תעודת בגרות זה עלול לפחות פעם 1 לחסום לך דרך לעבודה שתרצי בחיים .. וחבל , זה קשה אני מבינה , זה באמת ממש לא קל . בתור תלמידה ששנאה לימודים בטירוף !! יא יב שלי היה זעזוע . אבל תאמיני לי לא סתם את למדת עד הלום 12 שנה , אל תוותרי לעצמך ..
שואל השאלה:
אבל הרי , איך מתמטיקה וכל השטויות האלה יעזור לי בזה ? אני צריכה לשבת עד אחריי הצהריים בבית ספר כל יום לקבל התקפי חרדה ממבחנים לפחד להיכשל לקום בבוקר עם אפס אנרגיות נפשיות ולחייך ולחרטט שאני בסדר גמור
לשמוע לחץ מכל הכיוונים ועכשיו עוד בגרויות וכל השיט הזה .
אין שום מקומות בסוכניות שיקבלו אותי בלי 12 שנות לימוד? זנ לא שווה את הבריאות הנפשית שלי
אבל הרי , איך מתמטיקה וכל השטויות האלה יעזור לי בזה ? אני צריכה לשבת עד אחריי הצהריים בבית ספר כל יום לקבל התקפי חרדה ממבחנים לפחד להיכשל לקום בבוקר עם אפס אנרגיות נפשיות ולחייך ולחרטט שאני בסדר גמור
לשמוע לחץ מכל הכיוונים ועכשיו עוד בגרויות וכל השיט הזה .
אין שום מקומות בסוכניות שיקבלו אותי בלי 12 שנות לימוד? זנ לא שווה את הבריאות הנפשית שלי
אנונימית
את יודעת שבשביל להיות שחקנית לרוב את צריכה 12 שנות לימוד ואם תנשרי זה לא ממש יקרה
אם קשה לך תעברי כיתה או בית ספר אני מבינה אותך לגמרי אבל אחותי בקטנה נשאר לנו שנה וכמה חודשים וזה מאחורינו ואז תחשבי על כל הטוב. תחשבי כבר מעכשיו איזה שווה ההשקעה
אם קשה לך תעברי כיתה או בית ספר אני מבינה אותך לגמרי אבל אחותי בקטנה נשאר לנו שנה וכמה חודשים וזה מאחורינו ואז תחשבי על כל הטוב. תחשבי כבר מעכשיו איזה שווה ההשקעה
אנונימית
גם אני ככה
באותו הנושא: