5 תשובות
שואל השאלה:
איך להגיד לו?? הוא גם מתוסבך על החיים שלו וגם בתקופה קשה עם עצמו
אנונימית
תנסי לדבר איתו בצורה עדינה
ותבחרי את המילים שלך בזהירות
תנסי להתקרב לחברים שלו ולהסתובב איתם יותר.
אני בדיוק באותו מצב.
רק שהוא לא מהכיתה שלי.
תדברי איתו, תגידי לו.
אם הוא לא יקבל את זה טוב, תניחי לזה ותראי איך זה מתפתח.
להתמזמז?
אנונימית