14 תשובות
כי היא חסרת טאקט ומסכנה.
תדבר עם היועצת, עם המורה שלך, עם ההורים שלך תשתף אתה לא אמור לסחוב את מה שהיא עושה לך לבד תשתף.
אבל לשאלתך ללמה זה כי "היא בת ואתה בן" שזה לגמרי מטומ**ם בעיניי.
סןרי רק עכשיו קלטתי שאתה בן
תדבר עם היועצת, עם המורה שלך, עם ההורים שלך תשתף אתה לא אמור לסחוב את מה שהיא עושה לך לבד תשתף.
אבל לשאלתך ללמה זה כי "היא בת ואתה בן" שזה לגמרי מטומ**ם בעיניי.
סןרי רק עכשיו קלטתי שאתה בן
אין לדעת למה זה ככה.. וממש מעצבן שזה המצב
תדבר עם המנהלת ותדאג שהיא תעיף אותה
שואל השאלה:
למי שלא הבין התכוונתי שאני בן ואם הייתי מחזיר לנ הייתי מופיע בכל החדשות וחצי מדינה הייתה שונאת אותי
למי שלא הבין התכוונתי שאני בן ואם הייתי מחזיר לנ הייתי מופיע בכל החדשות וחצי מדינה הייתה שונאת אותי
אנונימי
אתה לא הייתה מופיע בחדשות ולאף אחד לא היה אכפת^
שואל השאלה:
אולי לא לחדשות אבל הייתי מקבל נגיד השעיה כי למה שיקשיבו לי
אולי לא לחדשות אבל הייתי מקבל נגיד השעיה כי למה שיקשיבו לי
אנונימי
שואל השאלה:
עידכון מצב. היא כל הזמן מציקה לי ודוקרת אותי עם העט שלה אז שברתי לה
עידכון מצב. היא כל הזמן מציקה לי ודוקרת אותי עם העט שלה אז שברתי לה
אנונימי
את העט?
יש סיכוי אגב שהיא דלוקה אליך כי יש בנות שמציקות לאנשים שהם מחבבות
למה שתעשה את זה בכלל?
תדווח למורה שלך, או למישהו מבוגר. היא לא יכולה לעשות את זה סתם ככה, או בכלל
תדווח למורה שלך, או למישהו מבוגר. היא לא יכולה לעשות את זה סתם ככה, או בכלל
תתלונן למנהלת
וקשה לי להאמין שהיו מעיפים אותך מהבית ספר בגלל סטירה
וקשה לי להאמין שהיו מעיפים אותך מהבית ספר בגלל סטירה
תן לה כאפה חזרה אחי איזה ילדותית היא
שואל השאלה:
אמא דלי אמרה לי את זה אבל היא סתם כלבה
אמא דלי אמרה לי את זה אבל היא סתם כלבה
אנונימי
בני כמה אתם?
באותו הנושא: