7 תשובות
עוד לא
עוד מעט בין החורף לאביב
^
חחחחחח
שלג בתחת שלי
חחחחחח
שלג בתחת שלי
אנונימית
^^מה אתה רוצה היא רק שאלה תרגע...
ועוד בערך שבועיים כבר תתחיל עונת מעבר בין החורף לאביב
ועוד בערך שבועיים כבר תתחיל עונת מעבר בין החורף לאביב
שואל השאלה:
תודה(:
תודה(:
אנונימית
^^^
יא איך אני שונאת שעונים ככה באתר הזה
אם אתה לא יודע איך לענות פשוט אל לא צריך להתנשא
ולשאלה כן, ממש עוד מעט מתחילה עונת עונת מעבר בין החורף לאביב (תכף פסחח)
יא איך אני שונאת שעונים ככה באתר הזה
אם אתה לא יודע איך לענות פשוט אל לא צריך להתנשא
ולשאלה כן, ממש עוד מעט מתחילה עונת עונת מעבר בין החורף לאביב (תכף פסחח)
מה סרקזם אני אמיתית
היא שאלה שאלה וענית בזלזול
היא שאלה שאלה וענית בזלזול
באותו הנושא: