התחברות הרשמה

האם אנחנו נמצאים כעת בעונת מעבר?

9 בספטמבר 2020, 11:02
תאריכיםקיץעונות    
4 תשובות
עוד חודש
אנונימית
לא
M
Miter
לא❤
N
NICE GUY.
עדיין לא
ה
החתיך מהכיתה
באותו הנושא:
למה אנחנו בכלל נמצאים פה אם זאת לא המדינה שלנו?
46 מעלות אצלי!! אנחנו נמצאים במדבר או מה?
מתחילת העולם באיזה יום אנחנו נמצאים????????????????
מה נעשה עם החיים שלנו?אנחנו נמצאים בשלוש בלילה באתר ככ משעמם
אנחנו נמצאים בתוך שביל החלב שבתוך השביל יש את כדור הארץ,מערכת השמש והירח?
ישלי ידידה מאוד טובה שכרגע אנחנו נמצאים בריחוק ששנינו לא רגילים אליו וקשה לי..
אנחנו נמצאים במדינה ברברית?
מה? אנחנו באמת נמצאים במזרח התיכון?
אנחנו כרגע בעונת מעבר?
אנחנו בעונת מעבר?
אנחנו נמצאים בהתחלה של מלחמה?