8 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה מה זה יכול לגרום לי?
למה מה זה יכול לגרום לי?
אנונימית
את לא יכולה להבין לבד?אוכל אמור להיכנס לגוף, להתעכל, ואז לצאת כקקי. לא לצאת בשניה שאוכלים אותו ולא להביא לגוף את המזון שהוא צריך. לא זה ממש לא טוב. וכן את צריכה פסיכולוג
אמא שלך צודקת, זה אכן לא בסדר ונשמע כמו בעיה בריאותית או הפרעת אכילה, תלוי בגורם.
זה גורם לנזקים לוושט, זה יכול להוביל לריקבון של השיניים, זה יכול להוביל להקאה אוטומטית לאחר האוכל , לדימומים פנימיים, להאטת חילוף החומרים, להתייבשות ולעוד כל מיני דברים.
אני ממש מבינה אותך, גם אני באותו מצב, אבל תנסי לעצור את זה כשזה מתחיל .
כשאת ממש בתוך זה , קשה מאוד לצאת מזה .
אני ממש מבינה אותך, גם אני באותו מצב, אבל תנסי לעצור את זה כשזה מתחיל .
כשאת ממש בתוך זה , קשה מאוד לצאת מזה .
זה לא טוב
לא זה לא בסדר וזה לא בריא בכלל
זה לא טוב..
זה עושה המון נזקים.
זה עושה המון נזקים.
באותו הנושא: