7 תשובות
תשתי מים
היא לא באה בקטע רע היא רק דאגה לך^^
שואל השאלה:
^אני יודעת גם אני לא באתי בקטע רע רק הסברתי:)
^אני יודעת גם אני לא באתי בקטע רע רק הסברתי:)
אנונימית
אני יודעת מאמי גם אני סבלתי מהפרעות אכילה כאלה ואחרות. כמו שכבר רשמתי אני יודעת שזה דפוק, אבל זה הפיתרון הפיזיולוגי הכי טוב שאפשר להציע לך כדי שתרגישי טוב.
אני יודעת שלשמוע את זה לא עוזר באמת שאני יודעת שלא משנה כמה אגיד דברים כאלה ואחרים זה לא יעזור ואם תרצי גם שלחי לי בפרטי הודעה.
אבל כדי להיות מסוגלת בכלל לזוז את חייבת להכניס אפילו קצת קלוריות לתוך הגוף.
נסי לחשוב לשניה בפרופורציה ותזכרי שגוף האדם זז בעזרת מזון, תחשבי בהיגיון ותביני שאם תוציאי את כל המזון לא תתפקדי בכלל.
נסי גם לזכור שלהגיע לאישפוז ולמקום שבו מאכילים אותך בכוח דרך וריד זה גם לא נחמד. :(
אני יודעת שלשמוע את זה לא עוזר באמת שאני יודעת שלא משנה כמה אגיד דברים כאלה ואחרים זה לא יעזור ואם תרצי גם שלחי לי בפרטי הודעה.
אבל כדי להיות מסוגלת בכלל לזוז את חייבת להכניס אפילו קצת קלוריות לתוך הגוף.
נסי לחשוב לשניה בפרופורציה ותזכרי שגוף האדם זז בעזרת מזון, תחשבי בהיגיון ותביני שאם תוציאי את כל המזון לא תתפקדי בכלל.
נסי גם לזכור שלהגיע לאישפוז ולמקום שבו מאכילים אותך בכוח דרך וריד זה גם לא נחמד. :(
שואל השאלה:
זה לא קשור ליקרה משהו אי אפשר להגיד למישהי עם הפרעת אכילה פשוט תאכלי זה כמו שתגידי למישהו עם אסטמה פשוט תנשום אין היגיון
זה לא קשור ליקרה משהו אי אפשר להגיד למישהי עם הפרעת אכילה פשוט תאכלי זה כמו שתגידי למישהו עם אסטמה פשוט תנשום אין היגיון
אנונימית
אני יודעת שזה דפוק שאני אומרת לך תאכלי אבל אין פיתרון אחר ואני אומרת לך במאה אחוז שלא יקרה משהו מפעם אחת.
אני יודעת שזה דפוק אבל דבר ראשון לאכול משהו, משהו משביע עם ברזל עדיף.
תשתי המון מים ותנסי לנוח קצת להחזיר אנרגיות.
יכול להיות שחסר לך סוכר בגוף אז תנסי לקחת ביס ממשהו מתוק
תשתי המון מים ותנסי לנוח קצת להחזיר אנרגיות.
יכול להיות שחסר לך סוכר בגוף אז תנסי לקחת ביס ממשהו מתוק
באותו הנושא: