12 תשובות
תתגבר על זה :) שמחה שעזרתי
גבוה או לא גבוה?
מה הבעיה?
שואל השאלה:
גבוה מה עושים
אנונימי
מבינים שאתה לא היחיד בעולם אין הרבה מה לעשות
שואל השאלה:
^וואי בול
אנונימי
זה לא כזה טוב
יש גבול מסוים לכמה שזה טוב
כאילו יש אנשים שפשוט חיים בסרט שכל העולם מגיע להם והכל נברא בשבילם ושכולם צריכים לשרת אותם ושרק הם צריכים לדבר כל הזמן
ואז בגלל שיש להם ביטחון הם משתלטים על הכל וגורמים לכאלה עם פחות ביטחון לדבר ולהשתתף פחות
זה טוב והכל אבל לכל דבר טוב יש לא טוב
אני נרקיסיסט גאה וגם לי לא חסר בטחון עצמי אין למה לחשוש מזה
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה עושים
אנונימי
לדעתי שום דבר ביטחון עצמי גבוה זה דבר טוב
אצלי זה שיפר אותי משמעותית היום אני לא מפחד לבקר ולהאשים את כולם
אנונימי