3 תשובות
יום אחד
אל תקשיבי לתגובה למעלה זה סבל של ילדים בני 9 שמתלהבים שנשארים ערים בלילה וזה לא בריא תשני שעתיים 3 4 זה כמו לא לישון יום למחרת תשני שעה פחות ואז יום אחרי שעתיים פחות או תסדרי לגמרי תלוי בבן אדם
אנונימי
זה לא נכון בתור אחד שהיה בבית שנה לא לישון זה להתאבד ולהשאר עד יןם למחורת ולקרוס? סתם סבל חינם גם אחרי שינה של שנה עייפים וגם לא תסדרי ביום אחד לגוף לוקח זמן להתרגל עד שמשתקמים מהעייפות של הסבל הזה גם אחרי שינה זה יומיים 3 וכן עדיף לישון דקה מאשר לא לישון שמים שעון.
אנונימי
באותו הנושא: