התחברות הרשמה

מה קורה למי שכמעט כל לילה יושן מאוחר ב 3 נגיד וקם בקצת שעות שינה?

והוא בן 17
23 באוגוסט 2020, 02:11
שינהלילהעייפות    
3 תשובות
הוא יהיה עייף
בברכה, פרופסור חצ
פ
פרופסורחצ
שואל השאלה:
רק זה הסכנות הבריאותיות?
אנונימית
לא טוב.. לחץ נפשי שקיות בעינים וזה
ה
המבורגר?
באותו הנושא:
מה קורה לגוף שלא יושנים הרבה זמן בלילה
אני כל הזמן עייף למרות שאני יושן מצוין בלילה, למה זה קורה?
מי החליט שבלילה יושנים ובבוקר קמים?!
כמה שעות אתם יושנים בלילה?
אם אני יושן ב5 בבוקר אני יושן מוקדם או מאוחר?
איך זה שעכשיו אני עייף עם אני יושן ככה ב3 או יותר מאוחר בלילה?
מה קורה עם יושנים על הבטן ?
אתם עדיין יושנים עם מאוור בלילה ?
אך אתם יושנים בלילה בקיץ?
בשעון קיץ יושנים בלילה שעה יותר או פחות?
אני יושן בתחילת 3 בלילה זה בסדר עכשיו להתקלח?