21 תשובות
מזעזע
ברור
אבטיח זה טעים.
אוהבת
שואל השאלה:
אבטיח זה הכי טעים שיש
מה אכפת לך אם אני אוהבת או לא?
אנונימית
כן
כןכן זה מושלםם !
עכשיו באלי אבטיח
שואל השאלה:
כי אני בן אדם שמאוד אוהב אבטיח
זה ככ סגסי