11 תשובות
לא
לא
וואי תראו תסרטון הוא מטורףף
בדרך כלל אני לא מוציא אבל אם זה אבטיח שיש בו יותר מידי אז אני אוכל את האבטיח ומוציא את הגרעינים מהפה לקערה נפרדת
אנונימי
כן
מעכשיו כן
אנונימית
בטח שכן
אם אני שמה לב שיש אז כן
מוציאה זה לא נוח לאכול עם
לא
באותו הנושא: