5 תשובות
הגיוני
גם לי זה היה ככה
לכולנו היה כינים שהיינו קטנים. בטח שהגיוני
ברור, זה די תהליך שקורה לכולם.
ככה זה לרוב האנשים לדעתי
אין חברים אין כינים
באותו הנושא: