6 תשובות
אולי, אולי גם טורט/טיקים. בת כמה את? אם 18 או יותר אז הגיוני שפעם עשית את זה כי היה לך טיקים, אם פחות מ18 זה עדין הגיוני שיש לך ממש ממש קצת טיקים
שואל השאלה:
אני כבר בת 18 ויש לי מדיי פעם טיקים בפרצוף, אבל אם אני זוכרת נכון מה שהיה ביד זה לא היה טיק כמו שיש לי בעיניים. זה היה כמו משהו שאני חייבת לעשות
אני כבר בת 18 ויש לי מדיי פעם טיקים בפרצוף, אבל אם אני זוכרת נכון מה שהיה ביד זה לא היה טיק כמו שיש לי בעיניים. זה היה כמו משהו שאני חייבת לעשות
אנונימית
כן, כנראה טיקים.
לי יש טיקים ומה שזה גורם זה שהמוח יכריח אותך לעשות תנועות/קולות שאת לא רוצה באמת לעשות. כנראה שביד זה היה הטיקים הכי חזקים ובפנים הרבה יותר חלש
לי יש טיקים ומה שזה גורם זה שהמוח יכריח אותך לעשות תנועות/קולות שאת לא רוצה באמת לעשות. כנראה שביד זה היה הטיקים הכי חזקים ובפנים הרבה יותר חלש
דרך אגב, אני לא יודע למה אשכרה התכוונת אבל טיקים זו תסמונת אמיתית ולא סתם כל פעם שעושים תנועות זה טיקים.
כמו שהסברתי, טיקים זה תסמונת שגורמת למוח שלך להכריח אותך לעשות תנועות מסוימות ומנסיון זה ממש מעצבן
כמו שהסברתי, טיקים זה תסמונת שגורמת למוח שלך להכריח אותך לעשות תנועות מסוימות ומנסיון זה ממש מעצבן
פשוט יש מלא אנשים שחושבים שטיקים זה סתם שהגוף זז אבל זה לא. אנשים צוחקים על זה הרבה כי הם חושבים שזה סתם
שואל השאלה:
כתבתי לך הודעה במסרים :)
כתבתי לך הודעה במסרים :)
אנונימית
באותו הנושא: