3 תשובות
נראה לי שכן, אני חושבת שאמור להיות הבדל בין כשאת/ה עומד/ת וכשאת/ה יושב/ת...
בעיקרון זה הפרש טיפה גדול מדי
הדופק תמיד יהיה מהיר יותר ממנוחנ כשנעשה את הפעולה הכי מינימלית.
בכל מקרה שניהם בטווח הדופק התקין.
למה בדקת?
זה לא נמוך? לי יש 99