התחברות
הרשמה
הגיוני שבישיבה הדופק שלי הוא 60 ובעמידה הוא עולה ל80?
8 במרץ 2022, 07:39
דופק
ישיבה
לב
עמידה
שירותים
תשובה אחת
כן
א
אעדכן במציאת השם
באותו הנושא:
נכון זה שוביניסטי שבנות משתינות בישיבה ובנים בעמידה?
סליחה על השאלה, אבל אחרי שאתם מתפנים אתם מנקים בעמידה או בישיבה?
מדידת דופק בעמידה, ישיבה ושכיבה - איך יותר נכון למדוד דופק? האם זה תקין שבשכיבה הדופק 55 בישיבה הדופק 65 ובעמידה הדופק 75?
אתם מנגבים בישיבה או בעמידה?
איך הכי בריא לאכול בעמידה/בישיבה/בשכיבה?
הגיוני שאם ממש כואב לי השן אני ארגיש את הדופק שם?
אם הדופק שלי מהיר הגיוני שגם בשתי דקות אימון שרפתי קלוריות ?
הגיוני שאני רבה עם אנשים הדופק שלי נהיה ממש ממש ממש חזק ומהיר?
אתם מנגבים בישיבה או בעמידה?
איפה כיף להתנשק בעמידה בישיבה על המיטה וכו?
אתם מנגבים בישיבה או בעמידה?