15 תשובות
לא, הקצפת זה זהב אותה שומרים לסוף
אנונימית
לא!
ממש ממש לא כי אז מאבדים את כל הקצפת
לאכול קצת קצפת ואז לערבב
וואו, לא, בחיים לא, שמעת אותי? בחיים לאא
חד משמעית לא לערבב איכסה
לא, זה פשוט הורס
בלי.. אם כבר. למרות שאני לא אוהבת מילקי.
שואל השאלה:
אני אישית מהאנשים שלא מערבבים, אבל זה גם בגלל שאני חושב שהשוקולד של מילקי רגיל לא כזה מדהים.
אני לא החלטית עדיין לגבי זה אבל כרגע אני מעדיפה את הקצפת לבד ורק אחרי זה לערבב כי תמיד יש גושים כאלו
כן.
מסכימה איתך.. זה למה אני לא אוהבת מילקי.