3 תשובות
נראה לי ששניהם לא משהו אם יש לך ראש לפיזיקה
שניהם הומנים רצח עם מלא חומר לשנן וזה ההפך הגמור כמעט מפיזיקה
מדעי החברה. מנהל זה משעמם נורא והחלק של פסיכולוגיה במדעי החברה הוא מאוד מעניין
אנונימי
לדעתי מדעי החברה
תקחי מה שיותר קל לך
אנונימית