15 תשובות
חד משמעית
כן
לא בהכרח, יכול ליהיות שהוא השתלב במשפחה אחרת שתומכת בו ואוהבת אותו והוא לא ירגיש בחיסרון ההורים שלו כי הוא "נולד" למציאות הזו
לא. הא כן ירגיש כנראה בחוסר.
אבל זה מאוד תלוי באופי שלו, במשפחה שאליה הוא התגלגל.
אבל זה מאוד תלוי באופי שלו, במשפחה שאליה הוא התגלגל.
שואל השאלה:
לבד בלי משפחה חי בפנימיות עד גיל 18 ומאז גר לבד
לבד בלי משפחה חי בפנימיות עד גיל 18 ומאז גר לבד
אנונימי
תלוי איך החיים שלו עכשיו.. יכול להיות שעכשיו הוא עטוף באהבה, בחברים, באנשים טובים, מצליח בעבודה/בלימודים ואז החיים שלו פחות גרועים.. גם אם היה לך עבר קשה זה לא אומר שכל החיים שלך יהיו קשים. מה שכן עבר קשוח יכול להקשות בתחומים מסויימים ולהשפיע על הנפש, אבל עם קצת התמודדות אפשר לשנות את החיים לטובה!
שואל השאלה:
האמת שאני די לבד בעולם. ותמיד שאני מספר לאנשים הם אומרים שאני סתם קטנוני וזה לא סיבה בגללה להיכנס לדיכאונות ולהיות עצוב אבל מה לעשות קשה לי !!! וגם אומרים לי תראה כולם בגילך כבר עם תואר רק אתה כלום.. נכון כי אולי יש להם הורים שמשלמים להם על התואר? וגם אם לא יש להם בית של ההורים שהם לא צריכים לדאוג גם לשכירות וגם לעבודה כי חייב כסף וגם לשלב לימודים!
האמת שאני די לבד בעולם. ותמיד שאני מספר לאנשים הם אומרים שאני סתם קטנוני וזה לא סיבה בגללה להיכנס לדיכאונות ולהיות עצוב אבל מה לעשות קשה לי !!! וגם אומרים לי תראה כולם בגילך כבר עם תואר רק אתה כלום.. נכון כי אולי יש להם הורים שמשלמים להם על התואר? וגם אם לא יש להם בית של ההורים שהם לא צריכים לדאוג גם לשכירות וגם לעבודה כי חייב כסף וגם לשלב לימודים!
אנונימי
תשים זין על אנשים! אף אחד לא באמת יודע או מבין מה אתה עובר חוץ ממך! מותר לך לכאוב מותר לך להיות עצוב ומותר לך גם לא לעשות כלום. זה יותר מבסדר וזאת זכותך! אנשים תמיד ידברו. גם אם יהיה לך טוב בחיים וגם אם יהיה לך רע, הם ימצאו על מה לדבר. אין סיבה שתתן לשטויות שהם מוציאים מהפה מקום בחיים שלך! אתה היחיד שיודע מה עברת בחיים ומה אתה מרגיש! העצה היחידה שיש לי לתת לך זה- אל תתן לעצב ולכאב להשתלט עלייך. זה בסדר להיות עצוב, אבל אל תתן לכאב לשלוט בך. ברגע שתדע איך לאסוף את עצמך ולא לפחד לנסות שוב מחדש תגלה את הכוחות האדירים שטמונים בך
תלוי איך הוא חי את החיים אבל כן
אנונימי
לא!! חד משמעית! בהחלט זה קשה אבל זה לא נכון, זה כמו שתחי עם אמא לא בריאה בנפש
כן. הורים זה הכול הם תומכים עוזרים כשצריך
לדעתי כן יחסית
כנראה יהיה לו יותר קשה בחיים, אבל אין מספיק פרטים בשביל לדעת ולהגיד אם החיים שלו קשים או לא.
אני כן יכולה להגיד שיכול להיות שמה שכן קשה לו זה לחיות בלי הורים ואז זה מדוייק יותר.
אני כן יכולה להגיד שיכול להיות שמה שכן קשה לו זה לחיות בלי הורים ואז זה מדוייק יותר.
באותו הנושא: