10 תשובות
זה דיי נורמלי... תלוי בני כמה הם אבל זה בהחלט קשה לא משנה בן כמה אתה
זה נחשב חיים קשים, יש לי חברה שהיא יתומה מהורים מכיתה ד
היו לו התמודדויות לא פשוטות וכן זה לא קל במיוחד, אבל זה כן הגיוני ונורמלי.
חיים קשים
זה לא רגיל
בטח כשזה שני הורים
אני מצטערת בשביל מי שעובר את זה
זה לא נורמאלי
במיוחד שניהם
שואל השאלה:
ואם בן אדם כזה נהיה חולה נפש ומתנהג מוזר ליד אנשים בגלל זה אפשר לשפוט אותו
אנונימי
לא ממש
כמובן שהוא יכל למנוע את זה אבל אני לא חושב שאפשר לשפוט אדם שנהיה כזה
לא חושבת שאפשר לשפוט אותו
הבן אדם איבד את שני ההורים שלו לפני גיל שלושים. זה מזעזע.
היום אנשים חיים עם ההורים שלהם עד גיל 40 50 אפילו 60
אז זה כן חיים קשים, אחרי צבא ההורים תמיד עוזרים למשל כלכלית, ובעניינים שקשורים ללימודים באוניברסיטה
ולו לא היה את זה
ובכללי לאבד הורים זה מאוד קשה