3 תשובות
שואל השאלה:
מה לשלוח?
אנונימי
זה תלוי מי זאת
אם זאת אקסית אל תשלח.
אם זאת סתם בחורה שהיה ביניכם קשר טוב ואז איכשהו הפסיק .. תשלח
אתה יכול לשלוח סתם משהו כמו "היי מקווה שהכל בסדר איתך"