2 תשובות
לא לא לא תפסיקו כבר לשחק ברגשות של ידידים את בטח רוצה אותו כי משעמם לך תביני גברים לא רוצים ידידות רוצים יותר מיזה אז אל תדברי איתו אם את לא רוצה יותר מידידות
מציע לכתוב לו משהו בסגנון של "מה קורה? לא דיברנו מלא זמן ואני ממש מתגעגעת אלייך אתה חסר לי ואני רוצה שנחזור לדבר כמו פעם" מכאן תיהיה לכם שיחה ותמשיכו את הקשר
באותו הנושא: