9 תשובות
כמעט 1.60.
לי אישית לא מפריע אבל אני 1.70 בערך אז כל עוד הוא בסדר גם עם הגובה שלי אין שום בעיה בעיה
לי אישית לא מפריע אבל אני 1.70 בערך אז כל עוד הוא בסדר גם עם הגובה שלי אין שום בעיה בעיה
מאוד
כשאת בעצמך 1.70 אז כן
לי לא אני 1.57
אנונימית
האמת שכן גובה זה די חשוב
תלוי איזה בנות
לי ממש לא
אני מעדיפה נמוכים מגבוהים
גבוהים יכולים לתת וויב של אבא ובעע
לי ממש לא
אני מעדיפה נמוכים מגבוהים
גבוהים יכולים לתת וויב של אבא ובעע
לי כן כי אני גבוהה
מאוד מוריד לי
אני 1.68
אני 1.68
באותו הנושא: