34 תשובות
כן
ברור
חח מה
ברור שלא
חח מה
ברור שלא
לאא זה דיי מעלה
זה תכונות טובות למה שיוריד
אני אוהבת מכוערים ואנשים רעים
שואל השאלה:
אה זה מוריד.. אז אולי כדאי לי להיות קצת יותר מנייאק לבנות?
אה זה מוריד.. אז אולי כדאי לי להיות קצת יותר מנייאק לבנות?
אנונימי
אל
זה מדהים מה
גועל נפש בחיים לא הייתי יוצאת עם בן אדם איכותי
וואי מה קורה עם השאלות הלילה
וואי מה קורה עם השאלות הלילה
שואל השאלה:
אבל מלא אמרו לי שזה רע ובנות אוהבות שמתנהגים אליהן כמו זבל
אבל מלא אמרו לי שזה רע ובנות אוהבות שמתנהגים אליהן כמו זבל
אנונימי
אז לא. אל תקשיב להם.
תהיה מי שאתה.
תהיה מי שאתה.
בטח. בנות אוהבות שזורקים אותן לפח שלא נותנים להן כבוד נו באמתת תהיה מי שאתה תאהב את עצמך מה אכפת לך מאחרים
לא ממש.
שואל השאלה:
איכםת לי מאחרים כי מלא בנות ניתלו אותי לטובת מין.. אז אולי אני עושה משהו לא נכון
איכםת לי מאחרים כי מלא בנות ניתלו אותי לטובת מין.. אז אולי אני עושה משהו לא נכון
אנונימי
#גיחוך קל רבותי
חחח
לא לא מוריד אחי, תהיה עם לב טוב❤ תמיד
חחח
לא לא מוריד אחי, תהיה עם לב טוב❤ תמיד
אתה תשעמם אותן מהר זה פשוט עובדה אין מה להתווכח עליה, תהיה רומנטי ובן אדם עם לב טוב לבחורה רק כשאתם בזוגיות באופן רשמי תקשיב לי לא סתם אומרים לך את זה
אנונימי
אל תקשיב לאנונימי הבנות שניצלו אותך הן לא נחמדות לך לבנות נחמדות יותר יש מלא כאלה תאמין לי
שואל השאלה:
אני לא חושב שיש בנות נחמדות כי הייתי עם כמה בנות והן לא רצו אותי באמת
אני לא חושב שיש בנות נחמדות כי הייתי עם כמה בנות והן לא רצו אותי באמת
אנונימי
באמת שיש בנות נחמדות.יעמדו בתור
זה שאתה היית עם בנות שהתנהגו אליך לא כמו שאהבת זה לא אומר שאין בנות נחמדות.^^^
אני יכול להגיד לך שיש בנות מאוד נחמדות ❤
אני יכול להגיד לך שיש בנות מאוד נחמדות ❤
שואל השאלה:
בטוחה שלא כדי שאני אהפוך לבן אדם רע יותר ששם ז? כי יש לי חברים כאלו והן מעריצות אותם
בטוחה שלא כדי שאני אהפוך לבן אדם רע יותר ששם ז? כי יש לי חברים כאלו והן מעריצות אותם
אנונימי
שיעריצו אותן אתה לא תשתנה בשביל אף אחת. יש מלא בנות אתה עוד תמצא אותן. וכן אני בטוחה
שואל השאלה:
אני חושב שאתן אומרות את זה כי אתן לא מכירות אותי..
אני באמת ממש נראה טוב ומלא בנות חושבות שאני זי*ן אז הן מחפשות רק את זה
אני חושב שאתן אומרות את זה כי אתן לא מכירות אותי..
אני באמת ממש נראה טוב ומלא בנות חושבות שאני זי*ן אז הן מחפשות רק את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אנג'ל אני מרגיש שאת נמשכת אליי יותר מידי
אנג'ל אני מרגיש שאת נמשכת אליי יותר מידי
אנונימי
מה הכוונה נראה טוב... הבנות האלה שופטות אותך לפי מראה אז זה כבר אומר שאתה לא צריך אותן
אנונימית
שואל השאלה:
נוחתתי נחתתי
ולמה כתוב שאת בת 104
נוחתתי נחתתי
ולמה כתוב שאת בת 104
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר אותו דבר לול
בסדר אותו דבר לול
אנונימי
בת 112*
8 שנים שמפרידות בינה לבין החיים
סתם חלילה חחח
בעז"ה עד 120 בגיל האמיתי שלך
סתם חלילה חחח
בעז"ה עד 120 בגיל האמיתי שלך
זה עד מאה כעשרים
ועד 100 כעשרים שנה בגיל האמיתי
לא מה פתאום זה ממש לא מוריד ,להפך זה הכי מעלה שיש ,ואל תקשיב למי שאמרו לך שלהיות מניאק זה מעלה זה ממש לא ומוריד ממש
אבל מה שאתה שאלת זה הכי מעלה שיש
אבל מה שאתה שאלת זה הכי מעלה שיש
ברור איזו שאלה
אתה רציני שואל ?
ברור שלא
ברור שלא
באותו הנושא: