6 תשובות
אני תמיד מחטאה עם סינטומיצין
אבל עגילים רגילים, אני לא יודעת איך זה עובד עם נזם
עדיף לך שלא כי זה יכול לעשות לך אינפקציה וזה כואב
מניסיון
תערבבי חצי כוס מים עם כפית מלח
אנונימית
שואל השאלה:
סינטומצין זה נגד אינפקציה לא?
שואל השאלה:
אבל אמרו לי לשים מלח ים גס או משהו ויד לי רק מלח שולחן וזה אסור
סינטומצין מעולה לחיטוי