6 תשובות
הליקס, טרגוס, קונצ' ואינדוסטריאל ממש יפים (אבל ההחלמה שלהם ארוכה ומעצבנת).
לי יש ארבע חורים בשמאל+ הליקס ושלוש בימין.
באוזן כל עגיל יפה, אל תפחדי גם לעשות משהו שלא חשבת לעשןת
רק שמעתי שאם עושים טרגוס זה קצת מסוכן לאוזן
דיית זה משלם
אם את רוצה ללכת על היחסית פשוט לכי על הליקס
ואני ממש אוהבת טראגוס או רוק
באוזן אחת חור ראשון רביעי וחמישי
ובאוזן השנייה חור ראשון שני ואליקס
אנונימית
הליקס ממש יפה אבל אמרו שזה מסוכן