7 תשובות
תעשו יין ויאנג איך שלא כותבים את זה
דבר ראשון איזה מגניבבבבבב דבר שני אולי תתחפשו לבוקר לילה, אם יש לכן הפרשי גובה אז נמוך וגבוה חחח, כמו שמי שמעליי אמרה אולי אינג ויאנג, כלב חתול
תעשו עצוב ושמח
שמש וירח , מלאך שטן , שוטרת אסיר
זה נראלי אותו כיוון
זה נראלי אותו כיוון
לעשות יום הפוך ולא להגיע לבית הספר
ביבי ובנט
אנונימית
^^ חחחחחחחחח אמלה גאוני
באותו הנושא: