6 תשובות
בדרך כלל אצלי בבית ספר בשתים עשרה
אנונימית
אנחנו לא לומדים
שואל השאלה:
כאילו ללכת בפורים לביהס זאת הכוונה גם אצלי לא לומדים
אנונימית
שתים עשרה