6 תשובות
זה יותר מסובך את צריכה להשלים יחידה שלמה באוניברסיטה
תכלס 5 יחל מורכב מאנסין של e ואנסין של g
ו4 יחל זה אנסין של f (ניראה לי) ואנסין של e
אז טכנית זה אמור להיות ככה
אסל יש גם בגרות בעל פה שהרמות ב4 ו5 שונות וגם אני חושב של5 יש 4 בוק ריפורטים ול5 יש 4
וגם את צריכה להשלים ספרות 5
שואל השאלה:
לאלא הרמה בין 4 ל5 בבגרות בעל פה אין בכלל הבדל
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר אבל זה לא יקח לי זמן להשלים את כל זה נכון?
כיאלו גג אשקיע איזה שבוע מהחיים שלי לתרגל קצת אנסינים של 5
אנונימית
יש הבדל, שאלות שונות פרוייקטים שונים וחישוב נקודות שונה
שואל השאלה:
אולי רק החישוב נקודות שונה..
השאלות בול אותם שאלות אומרת מנסיון
ובפרויקטים הבנתי שיש הבדלים קטנים
אנונימית