6 תשובות
זה יותר מסובך את צריכה להשלים יחידה שלמה באוניברסיטה
תכלס 5 יחל מורכב מאנסין של e ואנסין של g
ו4 יחל זה אנסין של f (ניראה לי) ואנסין של e
אז טכנית זה אמור להיות ככה
אסל יש גם בגרות בעל פה שהרמות ב4 ו5 שונות וגם אני חושב של5 יש 4 בוק ריפורטים ול5 יש 4
וגם את צריכה להשלים ספרות 5
ו4 יחל זה אנסין של f (ניראה לי) ואנסין של e
אז טכנית זה אמור להיות ככה
אסל יש גם בגרות בעל פה שהרמות ב4 ו5 שונות וגם אני חושב של5 יש 4 בוק ריפורטים ול5 יש 4
וגם את צריכה להשלים ספרות 5
שואל השאלה:
לאלא הרמה בין 4 ל5 בבגרות בעל פה אין בכלל הבדל
לאלא הרמה בין 4 ל5 בבגרות בעל פה אין בכלל הבדל
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר אבל זה לא יקח לי זמן להשלים את כל זה נכון?
כיאלו גג אשקיע איזה שבוע מהחיים שלי לתרגל קצת אנסינים של 5
קיצר אבל זה לא יקח לי זמן להשלים את כל זה נכון?
כיאלו גג אשקיע איזה שבוע מהחיים שלי לתרגל קצת אנסינים של 5
אנונימית
יש הבדל, שאלות שונות פרוייקטים שונים וחישוב נקודות שונה
שואל השאלה:
אולי רק החישוב נקודות שונה..
השאלות בול אותם שאלות אומרת מנסיון
ובפרויקטים הבנתי שיש הבדלים קטנים
אולי רק החישוב נקודות שונה..
השאלות בול אותם שאלות אומרת מנסיון
ובפרויקטים הבנתי שיש הבדלים קטנים
אנונימית
באותו הנושא: