9 תשובות
לא
לא לא הגיוני
וואי למבורגיני סיאן 3>
וואי למבורגיני סיאן 3>
אנונימי
שואל השאלה:
כן כן הלמבורגיני!!!
כן כן הלמבורגיני!!!
אנונימית
סוברו סטיישן הרבה יותר טוב מלמבורגיני
אנונימי
בטח
שואל השאלה:
^^ חחח ברור מה
^^ חחח ברור מה
אנונימית
בטטה זה טעים רצח וזה לא הגיוני שהוא נפרד ממך בגלל זה
כן. הגיוני.
אנונימי
באותו הנושא: